פרויקטור מירון: "פועלים בתיאום מלא, המטרה שכולם יוכלו להגיע"

המהדורה המרכזית No Comments on פרויקטור מירון: "פועלים בתיאום מלא, המטרה שכולם יוכלו להגיע"

פרויקטור מירון, ניצב בדימוס צביקי טסלר ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו בקשר הדוק עם בתי האדמו"רים, פועלים בתיאום מלא וזוכים לשיתוף פעולה. השאיפה שלנו שכולם יוכלו להגיע, ירכשו כרטיסים מראש לתחבורה שיהוו גם כרטיסי הכניסה להר מוגבלים בזמן"

צילום: דוברות משטרת ישראל.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור מירון, תא"ל במיל' וניצב בדימוס צביקי טסלר סיפר לאבי מימרן במהדורה המרכזית על ההכנות לקיום הילולא בטוחה יותר בל"ג בעומר השנה וכיצד צפוי להתקיים הארוע. "יש לנו כבר תמונת מצב שהולכת ומתבהרת. האירוע יתקיים השנה אבל באופן שונה, בטוח ומסודר יותר. כל קביעה שלנו, מגבלה או הנחיה המטרה שלה לקיים את ההילולא ובשלום", הבהיר טסלר.

לדבריו "אנחנו בתהליך התכנון ומקיימים קשר הדוק ותיאום עם כל החצרות החסידיות והקהלים. אנחנו מטפלים בבעיות הבטיחות. אנחנו לא רוצים להגיע למצב שהמקום יסגר".

טסלר הדגיש "השאיפה שלנו היא שכל מי שירצה להגיע יוכל. לאורך כל ההילולא ההר יהיה פתוח אבל יהיה נדרש לקנות כרטיס נסיעה מראש שיאפשר גם את השהיה בהר והם יהיו מוגבלים בזמן".

עוד אמר טסלר "אנחנו מצפים שאנשים יישמעו להוראות ויבינו את החשיבות שלהן. במצב קיצוני נאלץ לעצור את הכניסה ואנחנו לא רוצים להגיע למצב הזה. שכל אחד יזכור שיש גם אחרים שרוצים להגיע להר".

"גם מי שיגיע ברכבו הפרטי, יצטרך לקנות את כרטיס הנסיעה מהחניון של הרכב הפרטי עד ההר. הוא יצטרך לרכוש מראש ולהגיע בזמן. מי שלא יגיע בזמן לא יוכל לעלות להר. אנחנו עושים מאמצים שהתנועה תזרום, הרבה תלוי בנכונות של הציבור לעול על פי ההנחיות".

הוא הסביר "ועדת החקירה סימנה לנו את הכיוון וקבעה את העקרונות, אחת המסקנות המרכזיות אומרת שתהיה הדלקה אחת מרכזית של בויאן. לא יהיו הדלקות נוספות בהר.

"בנוסף, אנחנו מתכננים למחרת טקס התייחדות עם חללי מירון אשתקד. אני מקווה שנצליח ליצור את הטקס המתאים וההולם עבור כולם. ההדלקה תהיה במקומה המסורתי, טריבונות לא יהיו השנה. הקהל יצפה בהדלקה ממקומו. נציב מסכים גדולים לצפייה. ההר יוגבל לכמות האנשים המרבית המותרת על פי הגדרת מהנדסי הבטיחות".



0 תגובות